 |
Zasobnik |
 |
|
 |
WDN |
 |
|
Od trzech lat jestem liderem WDN w swoim przedszkolu.
W ramach tej funkcji
jestem zobowiązana do opracowania Planu pracy WDN.
Zanim przystąpię do pisania owego planu przeprowadzam ankietę dla
nauczycieli.
Ankieta dotyczy
potrzeb nauczycieli odnośnie dokształcania, ewentualnie dzielenia się
przez nauczycieli
doświadczeniami i umiejętnościami zdobytymi podczas warsztatów
i kursów.
W tym roku także przeprowadziłam taką ankietę. Znajdziesz ją na mojej
stronie
w dziale download.
Gdy podsumowałam ankietę wówczas mogłam przystąpić do pisania planu
pracy WDN na cały rok
szkolny. Taki plan składa się z kilku rubryk, przy
czy zostawiam kilka
rubryk pustych, w które wpisujemy tematy wynikłe
podczas pracy w ciągu
całego roku szkolnego. W ramach szkoleń WDN
spotykamy się w
zależności od potrzeb.
Jak
wygląda spotkanie WDN?
Termin spotkania
ustalamy wspólnie. Wszystkie koleżanki znają tematy poszczególnych
spotkań.
Tematy, jak wcześniej
pisałam uzależnione są od potrzeb danej placówki.
Oto
kilka naszych tematów:
- "Pisanie planów w
oparciu o obowiązującą podstawę programową oraz wytyczne
Wizytatora"
- "Układanie ankiet
dla rodziców dzieci z poszczególnych grup. Tytuł ankiety:
- Jakie jest Państwa zdanie na temat bezpieczeństwa w naszej placówce?"
- "Jak radzić sobie z
dzieckiem agresywnym? - spotkanie z panią psycholog"
- "Badanie ryzyka
dysleksji. Zapoznanie ze Skalą Ryzyka Dysleksji. Wyjaśnienie
podstawowych terminów."
- "Przygotowanie
regulaminu konkursu między przedszkolnego"
- "Jak napisać
program autorski?"
- "Zakładanie poczty
elektronicznej"
- "Nowe przepisy
prawa oświatowego"......
Jak widać
tematy mogą być różne. Zawsze jednak z czegoś wynikają, bądź to
z potrzeb
nauczycieli, czy też wytycznych władz oświatowych.
Do
poszczególnych spotkań przygotowują się wszystkie nauczycielki.
Każde spotkanie jest
protokołowane. Do każdego mamy załączniki
w postaci literatury
bądź wypracowanych narzędzi, pomocy...
Zebrane
materiały są gromadzone w specjalnym segregatorze.
Znajdują się w
Kancelarii Pani Dyrektor.
W ten sposób
mamy zebrane dwa segregatory. Są one dla nas cennym nabytkiem,
który możemy
wykorzystać w każdej chwili.
Ponadto zawsze jest
do wglądu dla władz oświatowych odwiedzających placówkę.
| |
 |
Komentarze |
 |
|
#1 |
dnia marca 02 2006 22:20:25
#2 |
dnia marca 02 2006 22:20:28
#3 |
dnia marca 02 2006 22:48:37
#4 |
dnia lipca 01 2006 23:17:57
#5 |
dnia lipca 02 2006 10:50:12
#6 |
dnia lipca 06 2006 22:25:09
#7 |
dnia lipca 06 2006 22:56:06
#8 |
dnia lipca 07 2006 16:30:53
#9 |
dnia lipca 07 2006 18:30:25
#10 |
dnia lipca 08 2006 20:45:31
| |
 |
Dodaj komentarz |
 |
|
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
| |
|
 |
Logowanie |
 |
 |
Prawo |
 |
 |
Księgarenka |
 |
 |
Relaks |
 |
 |
Aktualnie online |
 |
|
· Gości online: 4
· Użytkowników online: 0
· Łącznie użytkowników: 59,856
· Najnowszy użytkownik: AZF
| |
|
© by PORTAL NAUCZYCIELI PRZEDSZKOLA, 2006-2023Polityka prywatności
Portalu Nauczycieli Przedszkola
Prawa autorskie do zamieszczonych w Portalu Nauczycieli Przedszkola materiałów należą w
całości do ich twórców i autorów. Można z nich korzystać. Nie wolno ich podpisywać własnym nazwiskiem oraz
publikować i sprzedawać.
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2023 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
begonias Theme by is_m@il
|